Przemysł

6 złych nawyków, które wpływają na nietoperze baseballowe i softballowe

By 13 marca 2020 No Comments

Jedną z najczęstszych skarg graczy jest brak siły za płytą. Bez względu na to, w którą filozofię wierzysz, żadna z nich nie pomoże ci osiągnąć swojego największego potencjału, jeśli te 6 najważniejszych nawyków nie zostanie powstrzymanych. Dotyczy to baseballu i dziewcząt & # 39; miękka piłka. Jeśli masz któreś z tych złych nawyków, pozbycie się ich automatycznie zwiększy twoją siłę i szybkość nietoperza.

Smushing bug
Jeśli nauczyłeś się niszczyć chrząszcza, wykopałeś się w dziurze. Smushing the Bug polega na niewielkim ruchu mięśni, który zmniejsza siłę i szybkość nietoperza. Niektóre rakiety uczą się skręcania lub obracania tylnej stopy, aby uzyskać większą prędkość i siłę w huśtawce. Nic nie może być dalej niż prawda. Ponadto, jeśli masz problem z obracającą się stopą, prawie niemożliwe jest dotarcie do środkowych lub zewnętrznych boisk ze słodkim miejscem klubu. Bezpieczne wyskakiwanie! Jest to najpoważniejsza z tych sześciu chorób, ponieważ wpływa również na równowagę. Ten zły nawyk należy natychmiast skorygować, ale nie jest to łatwe.

Korekta: Spróbuj kołysać rakietą stopą pleców płasko na podłodze. Sprawdź, czy możesz huśtać się bez podnoszenia pięty z podłogi. Pomocne może być również trafienie poza przestrzeń poza tee. Pomoże to w uderzenie w pięty i zapobiegnie zbyt wczesnemu obracaniu się stopy.

Opakowanie nietoperzy
Ten powszechny zły nawyk wpływa na Batters wyszkolonych w teorii „łokci pleców”. Jeśli twój tylny łokieć unosi się, gdy zdejmiesz ciężar, rakieta zaczyna owijać się wokół głowy i wpływać na czas huśtawki, co ostatecznie niekorzystnie wpływa na siłę i prędkość rakiety.

Korekta: Opuść łokieć natychmiast w swojej pozycji. Jeśli to nie zadziała, a łokieć nadal skacze, włóż rakietę z powrotem do górnej części dłoni, przesuwając ręce i ciężar do tyłu. Powinno to zapobiec owinięciu się nietoperza wokół głowy. Powinieneś to rozwiązać, ćwicząc tę ​​technikę korekcji, aż będziesz pewien, że nawyk zostanie zerwany. Ta choroba najprawdopodobniej powróci. Monitoruj je i wywierć z systemu!

Zapadnięcie się tylnej kończyny
Ta choroba jest dość poważna i należy się nią zająć. Kiedy ta tylna noga się zapadnie, tracisz całą siłę w dużych mięśniach, a oczy i głowa poruszają się zbyt mocno. Tego rodzaju ciasto wyskakuje bardzo często!

Korekta: Utrzymuj jak najwyższą postawę i wymachując rakietą.

Jeśli to nie zadziała, wykonaj kilka ćwiczeń kołyszących, które wychylają się tylko z tylnej nogi. Kiedy się psuje, schylasz się. Pamiętaj, aby pozostać wysoki i uderzyć piłkę!

Główny nurek
Gracz ten był przekonany, że lepiej zobaczy piłkę, jeśli zanurzy głowę w pobliżu strefy kontaktu. Ta akcja powoduje, że twoje oczy odsuwają się od ścieżki piłki i wyważają. Blokuje również duże mięśnie i zapobiega wytwarzaniu siły i prędkości nietoperza.

Korekta: Skoncentruj się na treningu mięśni pleców. Jeśli jesteś nurkiem, staraj się zbyt mocno uderzać piłkę oczyma, zamiast pozwolić ciału zbliżyć ręce do piłki. „Złam kręgosłup” i trzymaj głowę za piłką. Niemożliwe jest uzyskanie siły lub prędkości nietoperza, jeśli stracisz równowagę. Po skontaktowaniu się z piłką pamiętaj, że możesz oderwać głowę od piłki, aby uzyskać pełną kontynuację!

Wygięte ramię prowadzące
Jeśli rakieta & # 39; podnoszą się lekko i pojawiają się często. Możesz zobaczyć, czy ramię prowadzące wygina się zbytnio na początku huśtania. Ten problem występuje rzadko, ale łatwo go naprawić.

Korekta: Wszystko, co musisz zrobić, to skupić się na utrzymaniu prostego ramienia prowadzącego na początku huśtania. Najbardziej zaawansowani lub doświadczeni gracze nie mają tego problemu, ale należy o tym pamiętać. Pamiętajcie; Dokonuj korekt tylko wtedy, gdy piłka nie leci tak, jak powinna podczas ćwiczenia uderzającego. Jeśli trafisz w pociski, a twoje ramię lekko się ugnie, kogo to obchodzi? Podczas kołysania ramię prowadzące zwykle najpierw podnosi się, a następnie może zgiąć pod wpływem kontaktu w zależności od położenia skoku (zwłaszcza skoku niskiego).

Twister
Pałkarz, który obraca górną część ciała, a jednocześnie odchyla się, nie może uderzyć piłkę. Kiedy pałkarz ma ten problem, jest zdecydowanie za dużo ruchu oka i górnej części ciała. W rezultacie synchronizacja i synchronizacja ścieżki.

Korekta: Jest to rzadka choroba, którą można wyleczyć, praktykując religijnie, aby odzyskać wagę bez odwracania ramion. Ręce powinny poruszać się prosto do tyłu bez zbytniego obracania ramienia. To robi dużą różnicę!